Tämän kevään piirikonferenssin järjestää Turun Samppalinnan Rotaryklubi.

Tule inspiroitumaan kulttuurikaupungin jokimaisemaan. Piirikonferenssi on pienen tauon jälkeen palannut Aurajoen rannalle Turkuun. Kevät on puhkeamassa ja valo valtaa niin luonnon kuin ajatuksemme. On mahdollisuus uudistumiseen. Nyt on hyvä hetki kokoontua yhteen, tavata tuttuja ja tutustua toisiin rotareihin.

Kaikille rotareille ja heidän seuralaisilleen avoin piirikonferenssi keskittyy Rotaryn painopistealueeseen, rauhan edistämiseen. Rotary on maailman suurin rauhanjärjestö, jolla on vakuuttava historia ja tulevaisuus rauhan rakentamisessa koko maailman mittakaavassa. Myöskin tietoisuus ilmastonmuutoksesta aktivoi meitä toimenpiteisiin, joilla voidaan turvata lastemme ja lastenlastemme elinolot maapallolla.

Lue  Rotarypiirin-1410-piirikonferenssin-kutsu-6.-7.4.2019

Katso Rotarypiirin-1410-piirikonferenssin-ohjelma-6.-7.4.2019