Mitä teemme

Rotarit ovat toiminnan ihmisiä

Rotarina sinulla on mahdollisuus toimia, vaikuttaa ja tehdä hyvää. Lisäksi saat mahtavan sosiaalisen verkoston ja elinikäisiä ystäviä niin kotipaikkakunnaltasi kuin maailmanlaajuisesti. Voit myös verkottua oman harrastuksesi jakavien muiden rotareiden kanssa rotareiden moninaisissa kansainvälisissä harrastusryhmissä.

Laitilan rotaryklubi kokoontuu klubi-iltaan joka toinen viikko. Nuorisovaihto on klubimme perustoimintaa, jonka kautta vuosittain otamme vastaan ja lähetämme maailmalle yhden lukioikäisen nuoren. Toteutamme myös palveluprojekteja sekä Laitilassa että maailmalla. Lisäksi tuemme humanitaarisia projekteja koordinoivaa Rotarysäätiötä. Koulutamme jäseniämme eri tehtävissä toimimisen kautta ja kehitämme heidän eettistä johtajuuttaan.

Haluamme rotareina vaikuttaa ajankohtaisiin haasteisiin. Tartumme toimeen pysyvien muutosten aikaansaamiseksi – ympäri maapalloa, yhteisöissämme ja itsessämme.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Hyvinvointikeskus Poukanville,
Keskuskatu 4,
23800 Laitila
puh 02 85781

Aika:
Kokoonnumme klubi-iltaan joka toinen tiistai klo 17.30 alkaen.

Klubi-iltojen lisäksi järjestämme paljon muita aktiviteetteja, kuten vierailuja, retkiä jne.