Projektit

Tavoitteellista vapaaehtoistyötä

Rotary on palvelujärjestö. Toimimme tunnuslauseemme Palvelu itsekkyyden edelle (Service above self) mukaisesti paikallisesti ja maailmanlaajuisesti. Kansainvälinen humanitäärinen palvelumme toteutuu Rotarysäätiömme koordinoimana ja hyväksyttyjen kumppaneiden kanssa.

Gambian sairaanhoito-oppilaitoksen asuntolan vesihuolto

Yhteistyössä sisarklubimme Brusubi RC:n kanssa toteutimme talvella 2020-2021 Gambian sairaanhoito-oppilaitoksen asuntolan saniteettitilejen saneerauksen.

Klubimme rahoitti 1000 USD:n osuudella merktitävän osan projektin noin 3000 USD:n kokonaisbudjetista.

Uudistetut tilat otettiin käyttöön maaliskuussa 2021.

Kiitokset yhteistyöstä koko Brusubin klubille ja erityisesti presidentti Cornelius O Igwelle sekä Charter Presidentti Martin Sati Rahamonille.

Viisaampana verkossa

Piiriapurahan ja oman rahoituksemme turvin toteutimme projektin ”Viisaampana verkossa”. Projektin tarkoituksena oli aktivoida ja kannustaa yli 65-vuotiaita digitaalisten palveluiden käyttöön. Kahdeksan kokoontumiskerran kokonaisuuteen osallistui keskimääräin kymmenen henkeä. Osallistujien antama palaute oli ylistävää ja tällaiselle toiminnalle on selvästi todellista tarvetta. Projektilla saimme myös mainiota näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa ja paikallislehdessä.

MyRotarysta pääset näkemään klubin uusimpien projektien tietoja.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Hyvinvointikeskus Poukanville,
Keskuskatu 4,
23800 Laitila
puh 02 85781

Aika:
Kokoonnumme klubi-iltaan joka toinen tiistai klo 17.30 alkaen.

Klubi-iltojen lisäksi järjestämme paljon muita aktiviteetteja, kuten vierailuja, retkiä jne.