Touko on vaihto-oppilaana USA:ssa, OHIO-ERIE piiri 6630, klubi Lakewood-Rocky River Sunrise. Touko viihtyy vaihto-oppilaana, tässä hänen terveisensä:

” Moi. Viihdyn tosi hyvin isäntäperheessä ja mulla on kavereita hyvin, koulun jalkapallojoukkueesta sekä muualta. Pelaan siis varsity socceria ja meijän joukkueella menee hyvin ja porukka on tosi hyvä. Tänään oli myös host veljen, Keeganin, 18-syntymäpäivä ja syötiin kurpitsapiirakkaa. Mietin vaan että milloin on paluupäivä Suomeen sillä täällä mun klubin Marty toivoisi että olisin täällä 4th of July asti koska se on iso tapahtuma ja olisi hienoa että pääsisin kokemaan ja muutenkin haluaisin olla mahdollisimman pitkään täällä.”

Nähtäväksi jää, kokeeko Touko Yhdysvaltain itsenäisyyspäivän USA:ssa.

Lakewood-Rocky River Sunrise on ottanut uudet vaihto-oppilaat hyvin vastaan, käy katsomassa klubin juttuja.

Hyvät kokemukset vaihto-oppilaista, niin lähteneistä kuin saapuneistakin, kannustaa klubiamme edelleen jatkamaan samalla linjalla.