Kartta latautuu...

Lahden Upseerikerho

LAHDEN SEUDUN ROTAREIDEN IC-KOKOUS

Aiheena: lääkärinä Afganistanissa, lastenlääkäri Leena Kaartinen

Lahden Upseerikerholla, 20.10.2022 klo 16.30 alkaen.

Leena Kaartinen on pätevöitynyt useilla lääketieteen aloilla ja saanut mm. merkittäviä kansainvälisiä ja kotimaisia kunnianosoituksia. Vuonna 2005 hän oli Time-lehden ”European Hero”. Leena Kaartinen on myös kirjailija ja taide-maalari.

ODOTETTAVISSA ON MIELENKIINTOISTA KUULTAVAA. TOIVEENA ON MYÖS VILKASTA KESKUSTELUA.
Tervetulleita rotareiden lisäksi ovat puolisot sekä vaihto-oppilaat
Ilmoittautumiset klubien sihteereiden kautta 17.10. mennessä allekirjoittaneelle.
Ruokailumaksu, 18 € maksetaan paikan päällä.

Runsasta osanottoa toivoen
Heikki Patrikainen
Presidentti / Lahti-Laune rotaryklubi
patrikainen@fimnet.fi

Jatkossa on tavoitteena  järjestää ainoastaan yksi IC-kokous syksy- ja kevätkaudella. Kokoukset pyritään järjestämään yhdessä 2-3 klubin kesken. Tavoitteena on myös, ettei IC-kokokouksen kanssa samalla viikolla järjestetä klubikokouksia. IC-kokoukset järjestetään avec-tilaisuuksina ja myös vaihto-oppilaat pyritään saamaan mukaan.