Klubin toimintasuunnitelman 2020-2021 (syksy):

Elokuu / Jäsenistön ja laajennustyön kuukausi

• 6.8. – kello 18:00, vierailu: Pato -klubi.
    Uuden rotaryvuoden aloitus. Huomionosoituksia ja Pato -klubin näyttelyn, sekä tilojen esittely veli Vesa Parvisen johdolla. Tilaisuus on avec.
  • 13.8. – esitelmä: Presidentti esittelee tulevan kauden ohjelmaa + keskustelua, mm. jäsenhankinnasta. Lisäksi Osmo kertoo SYKEn ja rotarien sinileväseuranta -hankkeesta.
  • 20.8. – esitelmä: Shelterbox – 20 vuotta! Osmo esittelee ao. toimintaa.
  • 26.8. HUOM! Keskiviikko. Koskelassa: Piirimme 1430 DG Teijo Räsänen ja AG Sami Bruun. Hallitus klo 10:30, viikkokokous klo 12:00 (lounas 12:00-12:30, jonka jälkeen DG ja AG klubimme vieraina pitävät esityksensä).

Syyskuu / Peruskoulutuksen sekä luku- ja kirjoitustaidon kuukausi

• 3.9. – esitelmiä: Matti Järvinen / Henkilökohtainen tietoturva. Tilaisuus on avec.
  • 10.9. Vuosikokous.
  • 17.9. – esitelmä: Tj Kyösti Jääskeläinen / KSS Energia Oy: Sähköä tulevaisuudessa: Mistä, miten ja mihin? Tilaisuus on avec.
  • 23.9. HUOM! Keskiviikko – kello 11:00 – vierailu/viikkokokous: Maailmanperinnekohde Struven ketjun Mustilan pisteen muistomerkin ja opastaulun paljastustilaisuus yhdessä Elimäen RK:n kanssa. Paikalla maanmittauslaitoksen pääjohtaja Arvo Kokkonen, kaupungin edustus ja lehdistö.
    Paljastustilaisuuden jälkeen lounas n. klo 12:00 ravintola Koskelassa, Kuusankoskella johon kaikki ovat tervetulleet. Lounaan yhteydessä pääjohtaja Kokkonen kertoo Struven ketjusta ja maanmittauslaitoksesta. Tilaisuus on avec & Intercity.

Lokakuu / Talouskehityksen ja yhteiskunnallisen kehittämisen kuukausi

• 1.10. – vierailu, kello 18:00: Panimo/panimoravintola Vanha Kauppa, Kuusankoskella. Panimomestari pitää olut -tastingin (4 omaa tuotetta) ja kertoo oluista ja niiden tekemisestä. Tilaisuus on avec. Hinta 20 €/hlö.
  • 8.10. – esitelmä: Sininen Elefantti Ry / Danielle Rolser.
  • 15.10. – esitelmä: avoinna.
  • 22.10. – esitelmä: Taikuutta ilmassa / Markku Purho. Tilaisuus on avec.
  • 29.10. – esitelmä: Vesa P. Valtonen. Tilaisuus on avec.

Marraskuu / Rotarysäätiön kuukausi

• 5.11. Vaalikokous
  • 12.11. Vierailu/viikkokokous klo 12:00, alkaen omakustanteisella linjastolounaalla Koskelassa. Kouvolan Rotaryklubi tulee vieraaksemme. Klo 12:30 alkaen esitelmä: Kymin tehtaanjohtaja Matti Laaksonen. Kokoustilassa varauduttu turvaetäisyyksiin.
  • 19.11. – esitelmä: Talousjohtaja Hellevi Kunnas: Kouvolan talous ja näkymät 2021. Tilaisuus on avec.
  • 26.11. – vierailu, kello 18:00: Myllykosken kirkon laajennus. Tilaisuus on avec.

Joulukuu / Sairauksien ehkäisyn ja hoidon kuukausi

• 3.12. – esitelmä: Auto-Salpa / Sami Hermiö.
  • 10.12. – esitelmä: esitelmä: Rotarysäätiön tilanne ja klubin lahjoitukset / Juhani Lallukka
  • 17.12. Joulukirkko ja -lounas. Tilaisuus on avec.