Jyrkiä muisti juhlakokouksessamme  Rotary Internationalin presidentti Jennifer Jones, Rotarypiirimme D1430 puolesta piirikuvernööri  Maire Huopalainen ja Kymenlaakson AG Markku Myllykangas sekä rotaryklubimme puolesta presidenttimme Seppo Ekholm. Jyrkille annettiin klubimme puolesta  PHF huomionosoitus,  joka oli hänen toinen. Jyrki myös kutsuttiin klubimme kunniajäseneksi.

Rotary Internationalin presidentin 2022-2+23 Jennifer Jonesin tervehdys Jyrki Takalalle (Hieman vapaa suomennos)

Rakas Jyrki,
Onnittelut 50 vuoden Rotary-palvelustasi. Jatkuva intohimosi Rotarya kohtaan inspiroi meitä kaikkia, ja toivon, että innostat jatkossakin rotarytovereitasi ajattelemaan jotain suurta. Meillä on niin paljon, mitä voimme saavuttaa yhdessä.
Rotary antaa meille mahdollisuuden ilmaista itseään ylemmän palvelun tärkeyttä isoissa ja pienissä projekteissa, joilla on potentiaalia muuttaa ihmisiä, yhteisöjä ja jopa kansakuntia ja samalla tehdä elämästämme merkityksellisempää.
Aktiiviset ja sitoutuneet jäsenet,  kuten sinä,  auttavat meitä Imagine Rotaryssa tavoilla, jotka voivat hyödyttää koko ihmiskuntaa. Kiitos jäsenyydestäsi Rotaryssa ja omistautumisestasi yhdyskuntapalveluun osana rotaryperhettä.
Lämpimin terveisin,

Jennifer Jones Rotary Internationalin puheenjohtaja 2022-23,

Jyrkin juhlakokous ja huomionosoitukset video

Jyrkin huomionosoitukset 09.03.23