Klubimme vuosivaihto-oppilas Piper Stewart (Rotarypiiristä 5100, Rotary Club of Forest Grove, Oregon, USA) piti toukokuussa 2019 Rotareille hienon esityksen vuodestaan Kauhajoella ja Suomessa.
Piper Stewart sai samassa tilaisuudessa Paul Harris Fellow -tunnustuksen. Piper on toiminut vaihto-oppilaana erityisen mallikkaasti. Erityisesti kiitosta Piperille annettiin siitä, että hän organisoi piirikonferenssiin (Suomen Pohjanmaan piiri D1380) vaihto-oppilaiden tulemisen, sekä ohjasi heidän kanssaan ohjelmaa, sekä esityksiä konferenssissa. Kiitos Piper ansiokkaasta ja esimerkillisestä vaihtovuodesta, ja oikein hyvää jatkoa!

*) Kuvassa vasemmalla Piper Stewart. Hänelle läksiäislahjaa luovuttamassa Rotarypartnereiden Lea Hirviniemi ja Irja Perkkiö.

Translate »