Tulevan Rotary kauden 22-23 toimihenkilöiden yhteinen koulutus tapahtuma PETS järjestettiin 5.3.2022 Tampereella tulevan DGE Esa Mäkisen johdattelemana. Tilaisuus oli hieno mahdollisuus vihdoin tavata kasvotusten uusia ja vanhoja rotari ystäviä sekä tarjolla oli todella hienoja esityksiä. Noin 40 rotaria osallistui paikan päällä ja 25 rotaria oli etäyhteydellä mukana.  Klubistamme tuleva alueemme AG Jouko Lehtonen oli myös mukana ja hän oli ansiokkaasti tehnyt kuvakokoelman kahdesta klubimme palvelu projektista PETS:iin, ”Aja Iäkkään Iloksi” ja ”Vesireppu” . DG Eila Parviainen pyysi näitä kaikilta klubeilta, jotta voisimme tutustua toistemme projekteihin ja saada niistä uusia ideoita tulevalle kaudelle.