Oli taas aika kokoontua klubimme käätyjen vaihtoon Cafe Bar Hoffiin, missä hienon presidentti vuoden meitä johtanut Tiina Halinen luovutti käädyt tulevalle presidentille Asta Mattilalle. Toivomme, että poikkeusajat olisivat nyt jo takanapäin ja Astalla on hienosti katse tulevaan uuteen kauteen 2022-2023. Kiitämme Tiinaa hienosta vuodesta ja Astalle toivotamme kaikkea hyvää tulevalle kaudelle.

Erityisen iloisia olemme nuorisovaihdon uudelleen käynnistymisestä ja mukana oli myös Aino Korhonen, Ranskaan lähtevä klubin vaihto-oppilaamme. Kaikkea hyvää Ainolle tulevalle vaihtovuodelle ja odotamme innolla kuulumisia vuoden edetessä. Saamme siis klubiin Ranskasta nuoren neidin elokuussa.

Nyt on aika nauttia Suomen upeasta kesästä ja toivotamme kaikille oikein aurinkoista kesää! Nähdään heinäkuun alussa Hämeenlinnan torilla aamukahvien merkissä ja sitten elokuussa palaamme taas arkeen.