Akaalainen mökkiasukas, yrittäjä Jani Valtajärvi otti meidät vastaan remontoidussa Toijalan pumppulaitoksessa. Rakennuksen käyttötarkoitus on muuttunut ja nyt sinne on rakennettu hienot kokous- ja saunatilat. Alkuun nautimme sämpyläkahvit, joita Kylmälän Pasi meille tarjoili.

Jani Valtajärvi esitteli rakennuksen kaikki tilat. Ihan kaikki ei vielä ole valmiina, mutta sauna- ja kokoustilat, yläkerta ja alakerran pukuhuoneet ovat valmiita. Rantasaunasta puuttui vielä kiuas ja lauteet.

Osa meistä kävi myös saunomassa ja todettiin puitteet vallan mainioiksi löylyjä myöden!

Jani Valtajärven perustama Sataman Saunaseura ottaa jäsenekseen n. 20 yhteisöä. Jäsenillä on kerran viikossa sauna lämpimänä ja he voivat järjestää omia tapahtumia näissä tiloissa. Sauna ei siis ole ns. yleisessä käytössä.