Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
13.11.2023
17:00 - 18:30

Musiikilla on voimaa! Varissuon Iloiset Puhaltajat on nimensä mukaan iloinen, monikulttuurinen ja innostunut nuorten orkesteri, tukikohta lasten harrastukselle, yhteiselle sävelelle!
Turun Linnan Rotaryklubi on ollut tukemassa orkesteria jo menneellä kaudella, ja nyt olemme iloksemme  saaneet myös piirin tukea tälle jatkuvalle hankkeelle.

Tämän johdosta meillä on ilo kutsua Turun alueen rotaryt V.I.P. orkesterin avoimiin harjoituksiin 13. marraskuuta klo 17.00 Varissuon koululle, osoite Untamonkatu 2.(P-tilaa koulun pihalla, ohjeet ilmoittautumisen yhteydessä).

Saamme tutustua orkesterijohtajien Tomi Oravala ja Susanna Mäkinen johdolla moderniin orkesteriopetukseen ”Taustanauhat ja let’s go” ! Harjoitusten jälkeen kahvitarjoilu ja hankkeen esittely.

Meillä rotareilla on takana yhteinen, menestyksekäs Majakkasairaala- taidelahjoitus, joka sairaalan aulassa ilahduttaa monia ja on merkki Rotaryklubien toiminnan merkityksellisyydestä.
Olisiko tämä seuraava yhteinen hankkeemme, joka tuo iloa ja osaamista, rakentaa yhtenäisyyttä ja kaikuu sävelinä moneen suuntaan?

Ilmoittautumiset V.I.P. harjoituksiin osoitteella https://www.lyyti.in/VIP-avoimetharjoitukset
7.11. mennessä.

Lämpimästi tervetuloa!