Vuositeema

Rotary Internationalin vuositeema

Palvelukomitea

Puheenjohtaja Päivi Finni

Rotary Internationalin presidentti Stephanie A. Urchick on nimennyt presidenttivuotensa 2024-2025 teemaksi

The Magic of Rotary | Rotaryn taika | The Magic of Rotary

The Magic of Rotary, Rotaryn Taika kehottaa kasvattamaan jäsenyyttä, lopettamaan polion tai tuomaan rauhaa maailmaan heiluttamalla taikasauvaa ja kertomalla hauskoja rotary-tarinoita.

Se on sinusta kiinni! Sinä luot taikaa jokaisella toteutetulla hankkeella, jokaisella lahjoitetulla eurolla ja jokaisella uudella jäsenellä.

Kaikki, joilla on sydän ja kädet palvelemiseen, kuuluvat Rotaryyn ja muodostavat elinikäisiä ystävyyssuhteita!

Seinäjoen Rotaryklubin vuositeema

Seinäjoen Rotaryklubi on toimintakaudella 2024-2025 aktiivisesti toimiva rotaryklubi. Seinäjoella olleet kaksi rotaryklubia Törnävä ja Lakeus yhdistettiin 1.7.2024 uudeksi Seinäjoen Rotaryklubiksi. Uuden klubin ohjelma on monipuolista: se sisältää mm. klubin jäsenten ja vierailijoiden esitelmiä, kohdevierailuja, vierailevia esiintyjiä sekä aktiivista nuorisovaihtoa.

Kokoontumistiedot

Paikka: