Keitä olemme

Seinäjoen Rotaryklubi muodostettiin 1.7.2024 yhdistämällä Lakeuden ja Törnävän Rotaryklubit.  Kuulumme Suomen suurimpaan, noin puolet Suomesta kattavaan piiriin nro 1385. Kattojärjestömme on kansainvälinen Rotary International.
Vaikka olemme perinteikäs järjestö, emme kuitenkaan ole jääneet kiinni menneisyyteen. Uudistamme toimintaamme; uudistumme ja pysymme ajassa mukana. Toimintamme on suunniteltu vastaamaan paikallisiin ja kansainvälisiin tarpeisiin. Olemme mukana monessa.

Harrastus, jolla on tarkoitus

Edistämme paikallisesti yritysten ja yksilöiden hyvinvointia erilaisilla projekteilla. Nuorisoon liittyvä puhetaitokilpailumme on vuosittainen kilpailumme, jossa meillä on yhteistyökumppaneina Etelä-Pohjanmaan liiton lisäksi yrityksiä, ammattilaisia ja opettajia.

Lähetämme vaihto-oppilaita maailmalle ja otamme heitä vastaan.

Aktivoimme perheitä, lapsia ja opiskelijoita mukavilla tempauksilla, myös esiin tärkeitä sosiaalisia kehittämistarpeita.

Pidämme arvossa kansainvälisen Rotary Internationalin ponnisteluja ja järjestön arvokasta työtä muun muassa polion hävittämiseksi maapallolta. Pelkästään tähän työhön Rotary on suunnannut runsaasti vapaaehtoisvoimaa sekä yli 1,2 miljardia US-dollaria.

Pääset toimintamme kautta vaikuttamaan sekä paikallisesti, että kansainvälisesti. Saat ystäviä ja liiketuttavia ympäri maailmaa.

Tule mukaan toimintaamme. Tuo mukanasi ystäviäsi.

Tehdään hyvää rennolla otteella ja viihdytään yhdessä.

Vaikuttava kansainvälinen verkosto

Rotary on Chicagossa 23.2.1905 perustettu kansainvälinen palvelu- ja hyväntekeväisyysorganisaatio. Rotary Internationalin kotipaikka on Evanston, USA:n osavaltiossa Illinoisissa. Tunnuslauseemme on Palvelu itsekkyyden edelle (Service Above Self).

Rotaryyn kuuluu 1,2 miljoona jäsentä 35 000 klubissa yli 200 maassa. Rotary on merkittävä kansainvälinen palvelu- ja hyväntekeväisyysjärjestö. Suomi on jaettu kuuteen rotarypiiriin, joista yhteen kuuluvat myös Viron klubit. Suomessa ja Virossa on yhteensä 300 klubia, joissa runsaat 10 000 rotaria.

Kokoontumistiedot

Paikka: