Kartta latautuu...

Päiväys ja aika

Norrhydro Oy

Rovaniemen Rotaryklubi ja Santa Claus Rotaryklubi kokoontuivat tänään Norrhydro Group Oyj tiloissa yhteiseen viikkokokoukseen. Norrhydro on suomalainen liikkeenohjauksen edelläkävijä ja Skandinavian johtava energiatehokkaiden hydraulisylinterien tarjoaja.
Toimitusjohtaja Yrjö Trög kertoi yrityksen toiminnasta ja uusista innovatiivista ja älykkäistä hydraulisylintereistä. Niiden avulla työkoneissa voidaan päästä huomattaviin energian säästöihin sekä tämän lisäksi saada tehostettua työvaiheita ja parannettua tehokkuutta. Merkittäviä patentoituja ratkaisuja, jotka vievät vihreää siirtymää eteenpäin.
Norrhydro tekee pitkäjänteistä kumppanuusyhteistyötä asiakkaidensa kanssa, joihin lukeutuvat suuret metsäkone-, materaalinkäsittely-,maanrakennuskone-, kaivoskonevalmistajat sekä myös marine ja offshore laitteistoja valmistavat yritykset.
Uudet tuotantotilat Rovaniemellä on sertifioitu sekä laadun, että energiatehokkuuden sertifikaatein. Vierailun aikana toimitusjohtaja Trög esitteli myös tuotantotilat ja kertoi seikkaperäisesti hydraulisylinterien valmistuksen työvaiheista.
Modernit tuotantotilat ovat muunnettavissa ja sovitettavissa erilaisiin tuotannon skaalautuvuuden vaatimuksiin.Keskustelu oli vilkasta ja saimme erinomaisen kuvan siitä, mihin lappilaisella sisulla, luovuudella ja innovatiivisyydellä päästään.
Rotaryklubien yhteinen yritysvierailu Norrhydrolle