Kartta latautuu...

05.03.2024

Tapahtumapaikka
Hotelli Santa Claus

Rovaniemen Rotaryklubi kokoontui 30. viikkokokoukseen tänään Hotel Santa Clausissa kansainvälisessä ja iloisessa tunnelmassa. Klubissamme vieraili seitsemän ystävää kolmesta eri rotaryklubista Singaporesta. Ryhmän isäntä toimi meillä viime joulukuussa vieraillut ystävämme Jimmy Ooi ja presidentti Manu Pajuluoma otti vieraat ilolla vastaan.
Vierainamme olivat Singaporen rotaryklubin Jimmy Ooi ja Jasbir Koh, Raffles City rotaryklubin Low Siew Joon ja Brian Tan sekä Sentosa rotaryklubin Karen Kang, Dr Param puolisonsa Kala kanssa. Kokoukseen osallistui myös Rovaniemi Santa Claus rotaryklubin Markku Iljana. Vaihdoimme perinteiseen tapaan klubien kanssa viirejä ja lahjoja.
Nuorisovaihtoasiamies Jari Nykänen kertoi, että ensikaudella klubimme lähettää nuoren vaihtoon Australiaan. Saamme siis myös odottaa vaihto-opiskelijaa Lappiin!
Illan pääesiintyjänä oli veli Matias Kassala, joka piti egoesitelmän ja kertoi elämästään, opinnoistaan, osaamisestaan sekä harrastuksistaan. Jälleen oli hienoa kuulla osaavan rotarin esitelmöintiä, Matias kun vaihtoi esitelmäkielensä englanniksi vieraiden kunniaksi.
Ego-esitelmän piti veli Matias Kassala

Viirien vaihdossa Low Siew Joon (Raffles City Rotaryklubi), Markku Iljana (Rovaniemi Santa Claus Rotaryklubi), Manu Pajuluoma (Rovaniemen Rotaryklubi) ja Brian Tan (Raffles City Rotaryklubi).

Viirien vaihdossa Dr Param puolisonsa Kalan kanssa ja Karen Kang (Sentosa Rotaryklubi) sekä Markku Iljana (Rovaniemi Santa Claus Rotaryklubi) sekä Manu Pajuluoma (Rovaniemen Rotaryklubi).

Jasbir Koh ja Jimmy Ooi Singaporen Rotaryklubista ja Manu Pajuluoma Rovaniemen Rotaryklubista.

Jimmy Ooi ja Jasbir Koh Singaporen Rotaryklubista ja Manu Pajuluoma Rovaniemen Rotaryklubista.