Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
15.12.2023

Hotelli Santa Claus

Rovaniemen Rotaryklubi ja Rovaniemi Santa Claus Rotaryklubi järjestivät yhteisen joulunavauksen Hotelli Santa Clausissa.Paikallisten veljien ja sisarten lisäksi paikalla oli myös kansainvälisiä vieraita, jotka presidentit Manu Pajuluoma ja Jaana Koskela toivottivat tervetulleiksi. Sonia Pérez Sheffieldistä (UK) oli vierailulla ja lisää kansainvälistä tunnelmaa toivat mukana olleet nuorisovaihtoon osallistuvat, osallistuneet. Jopa itse Joulupukki pyörähti tuomassa tervehdyksensä klubeille.
Rovaniemi Santa Claus klubin presidentti Jaana Koskela, vierailija Sofia Perez Englannista, Joulupukki sekä Rovaniemen Rotarytklubin presidentti Maniu Pajuluoma

Rovaniemi Santa Claus rotaryklubin presidentti Jaana Koskela, vierailija Sonia Pérez Sheffieldistä (UK), Joulupukki sekä Rovaniemen rotaryklubin presidentti Manu Pajuluoma