Kartta latautuu...

17.10.2023

Tapahtumapaikka
Hotelli Santa Claus

Rovaniemen Rotaryklubin 12. viikkokokouksessa kuultiin veli Tapani Takalon esitys Vienan kultuurilähettiläs ja runonlaulaja Marina Takalosta. Tapani kuvasi isoäitinsä Marinan värikästä elämänpolkua ja matkaa kuuluisuuteen. Esityksen jälkeen nousi klubissa keskustelua ja reflektointia niin pakolaisuudesta kuin nykyaikamme geopoliittisista haasteista.
Viikkokokouksessa keskusteltiin myös Revontulilaavun onnistuneista avajaisista sekä valmistauduttiin End Polio Now -keräykseen. Melko tuore jäsenemme veli Antti Eteläaho sai nyt rotarypinssin ja neljän kysymyksen kokeesta kertovan taulun itselleen. Hybridikokouksessamme paikalla olleet saivat sisko Victoria Mlakarilta mukaansa lättytaikinaa iltapalan valmistusta varten.
Veli Tapani Takalon esitelmän aiheena on Marina Takalo, Vienan kulttuurilähettiläs ja runonlaulaja

Veli Tapani Takalon esitelmän aiheena on “Marina Takalo, Vienan kulttuurilähettiläs ja runonlaulaja”

Veli Antti Eteläaho saa presidentti Manu Pajuluoman luovuttamana rotarypinssin sekä neljän kysymyksen kokeesta kertovan taulun.

Rovaniemen Rotaryklubi sai 16.10.2023 Revontulilaavu -projektin johdosta piirikuvernööri Petri Keräsen myöntämän palkinnon merkittävästä yhteiskuntateosta. Ensi viikolla projektinamme on End Polio Now -keräykseen osallistuminen.