Kartta latautuu...

12.08.2023
Koko päivä

Oulun lääninhallituksen talo

Rotarypiirin 1385 kuvernöörin käätyjenvaihto järjestettiin 12.8.2023 Oulussa lääninhallituksen talossa. Tilaisuutta edelsi kaunis Suomen naiskuoroliiton liittokuoro Luohin konsertti Oulun tuomiokirkossa. Tilaisuudessa kuulimme aluehallintoviraston tervehdyksen ylijohtaja Terttu Savolaiselta sekä Oulun uuden kaupunginjohtajan Seppo Määtän puheen. Edellinen kuvernööri Arja Saarento luovutti käädyt kuvernööri Petri Keräselle.

Tilaisuuteen Rovaniemeltä osallistuivat Rovaniemen Rotaryklubin presidentti Manu Pajuluoma ja Rovaniemi Santa Claus Rotaryklubin presidentti Jaana Koskela.

Rovaniemi Santa Claus Rotaryklubin presidentti Jaana Koskela, Rotarypiirin 1385 kuvernööri Petri Keränen ja Rovaniemi Rotaryklubin presidentti Manu Pajuluoma Oulun lääninhallituksen talossa 12.8.2023.

Lisätietoa: Rotaryvuoden avaus ja kuvernöörin käätyjen vaihto Oulussa la 12.8.2023 – Piiri 1385