Presidentti kauteni päättyy 30.6.2019 ja on ilo saada kaudelle 2019-2020 Rc Reach Salo Presidentiksi Päivi Rantio. Päivi on toiminut sihteerinä ja on ollut mukana klubin toiminnassa alusta asti.

Ensimmäiseen kauteen mahtuu paljon tapahtumia ja iloisia muistoja. Olen saanut usein kunniatehtävän antaa uudelle jäsenelle ensimmäinen Rotary merkin kokouksissamme.  Olemme vierailleet Anninkartanon vanhusten ryhmäkodissa virkistystoiminnan merkeissä ja saaneet kokea lämpimän vastaanoton jokaisella kerralla. Meidät on toivotettu tervetulleeksi aina uudestaan. Olimme mukana Ihme ja Kumma ry:n Linnan juhlissa auttamassa erityisnuorten Itsenäisyypäivän juhlissa. Hieno ja juhlallinen tilaisuus! Olimme mukana hyväntekeväisyys paketoinnissa ja saamassa joulumieltä auttamisesta myös itsellemme. Olemme kuulleet erilaisia luentoja kokouksissamme ja oppineet jokaisella kerralla jotakin uutta.

Olemme aloittamassa Nuorisoleiri ja -vaihto toimintaa yhdessä Salolaisten rotaryklubien kanssa. Olemme myös aloittamassa ”Matkalippu Tulevaisuuteen” toimintaa paikallisesti. Ankan UItto on ensimmäinen iso varainhankinta hankkeemme, jännittää jo arpajaiset sekä minkä numeroinen ankka voittaa uinnin Salon joessa.

Kiitos hallitukselle ja jäsenille tästä ensimmäisestä jännittävästä kaudesta, menestystä seuraaville vuosille toivottaen

Past President Tarja Virta

2018-2019