Projektit

Rotary on palvelujärjestö. Toimimme tunnuslauseemme Palvelu itsekkyyden edelle (Service above self) mukaisesti paikallisesti ja maailmanlaajuisesti. Kansainvälinen humanitäärinen palvelumme toteutuu Rotarysäätiömme koordinoimana ja hyväksyttyjen kumppaneiden kanssa.

Aistihuone-projekti

Aistihuone-projekti on kahdeksan Pirkanmaan rotaryklubin järjestämä yhteinen hyväntekeväisyyshanke. Tavoitteena on kerätä yhteensä 100 000 euroa vuoteen 2020 mennessä. Projektin tuotto menee lyhentämättömänä Tampereen yliopistollisen sairaalan vuonna 2020 valmistuvan uuden Lasten ja nuorten keskuksen psykiatrisen hoitotyön tukemiseen ja innovatiivisen aistihuoneen sisustamiseen. Saavutimme tavoitteen jo vuoden 2019 alussa ja olemme luovuttaneet 108.500 euroa TAYS:n tukisäätiölle.

Haluamme jatkossakin tukea Lasten ja nuorten keskuksen psykiatrisen hoitotyötä. Olemme suunnittelemassa jatkoa projektillemme.

Rotaryklubeista mukana ovat Tampere-Lielahti, Tampere-Jussinkylä, Tammer-Nova, Pyynikki, Pirkkala, Nokia, Orivesi ja Mänttä. Keskeisenä yhteistyötahona projektissamme on ollut Tampereen Lastenklinikan Tuki ry.

Kokoontumistiedot

Paikka: