Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
04.10.2020

Lounasretki Suomenlinnaan Silakkasoudun hengessä sunnuntaina 4.10.2020

Kävelyretken oppaanamme toimii Juha Kuronen, joka oli Mäkelänrinteen lukion biologian ja maantiedon opettaja sekä apulaisrehtori (eläkkeellä), Pasilan klubin jäsen, Silakkasoudun ohjausryhmän jäsen sekä nuorisovaihdolle sydämensä antanut rotari. Juha pitää vuosittain vaihto-oppilaille Itämeri-kurssin Suomenlinnassa ennen Silakkasoutua! Tänä vuonna kävelyretkellä Juha pitää meille saman kiintoisan tietoiskun Itämerestä ja Suomenlinnan luonnosta.

Kokoontuminen Suomenlinnan lauttalaiturilla Kauppatorilla klo 10.20 (lautta klo 10.30)

Lounas ravintola Bastionissa n klo 12.00 alkaen turvajärjestelyt huomioiden

• Paistetut haukipyörykät, sitruunamajoneesi ja perunasose
  • Ahvenanmaan pannukakkua, hilloa ja kermaa
  • Kahvi/tee

Lounaan hinta on 25 euroa ja sitova ilmoittautuminen tapahtuu maksamalla lounaan hinta etukäteen 24.9. mennessä Finlandia Hall rotaryklubin tilille FI33 5780 0720 1631 33, viestikenttään Oma nimesi ja Suomenlinna.

Ateria on laktoositon, mutta mikäli sinulla on erityisruokavalio, pyydämme ilmoittamaan siitä minulle tarjah.uitti(at)gmail.com

Viime hetken peruutuksen sattuessa, emme voi valitettavasti palauttaa lounaan hintaa, koska ravintola veloittaa meiltä aiemmin ilmoitetun osallistujamäärän mukaan.

Tule ulkoilemaan ja tuo ystäväsikin!

Itämeri-terveisin, lämpimästi tervetuloa!

Finlandia Hall rotaryklubi, Silakkasoudun kumppaniklubinne