Vaihtokokous pidettiin Naantalin Metsätähdessä. Kokoonnuimme aluksi aurinkoiselle terassille. Päättyvän kauden presidentti Hannu Mattila kertoi rotaryvuodesta.

Syksyllä pystyimme kokoontumaan normaalisti Nousiaisten Vanhalla Asemalla huolehtien riittävistä turvaväleistä. Juuri ennen koronasulkua kävimme Turun Kaupunginteatterissa, jossa esitettiin Nokia-näytelmä. Keväällä pidimme klubikokouksia ensimmäistä kertaa klubin historiassa etäyhteydellä muutaman kerran sekä kokoonnuimme Rotarypuistossa. Kesäkuussa pystyimme taas kokoontumaan sisätiloissa.

Koronatilanteen takia ei vuoden aikana tehty yhtään yritysvierailua, mutta kuitenkin metsästysretki Urjalaan pystyttiin järjestämään. Rotaryjärjestö oli maailmanlaajuisesti päättänyt että vaihto-oppilaita ei rotaryvuoden aikana lähetetty.

Klubi totetutti paikallisprojektina kodan rakentamisen Maskun kunnalle ja kota rakennettiin Lemun päiväkodin tontille.

Esityksensä jälkeen vanha presidentti Hannu Mattila luovutti käädyt ja presidentin pinssin uudelle presidentille Petri Merisaarelle (kuva alla)

Virallisen osuuden jälkeen oli illallinen ravintolassa.