RYLA

RYLA –
Johtajuuskoulutusta nuorille

RYLA (Rotary Youth Leadership Awards)

RYLA on Rotaryn nuorisotoimintamuoto, jolla koulutamme 2230-vuotiaita aloitekykyisiä ja aktiivisia nuoria omatoimisuuteen ja johtajuuteen. Tämä tapahtuu Rotaryn järjestämissä RYLA-seminaareissa, joissa kehitetään mm. nuorten harkintakykyä, päätöksentekokykyä sekä esiintymistaitoa. Kouluttajina toimivat paikallisen rotaryklubin jäsenet tai muut eri alojen asiantuntijat, jotka kertovat ammattiinsa ja johtajuuteen liittyvistä omista kokemuksistaan.

Nousiaisten Rotarykubi järjestää yhdessä Raision, Naantalin ja Turun Rotaryklubien kanssa Ryla-koulutusta vuosittain. Nousiaisten Rotaryklubin kautta pääsee kaksi osallistujaa koulutukseen. Viime keväänä pidetyn koulutuksen esite: RYLA2019esite

Seuraava Ryla-koulutus pidetään keväällä 2021. Jos olet kiinnostunut osallistumaan koulutukseen lähetä viesti Tule mukaan -sivulla olevalla yhteydenottolomakkeella tai sähköpostilla hannu.j.mattila@gmail.com.

Kokoontumistiedot

Paikka: