Tänä rotaryvuotena klubilla on vuosivaihdosssa kaksi lähetettyä vaihto-oppilasta. Vastavaasti klubi on vastaanottanut kaksi vaihto-oppilasta. Masamichi Hirasawa on tullut Japanista ja Lisa Schubel Saksasta. Vaihto-oppilaat kertoivat kokouksessa itsestään. Molemmat käyvät Nousiasiten lukiota.

Masamichi Hirasawa on kotoisin Jokohamasta. Harrastuksina hänellä on musiikin kuuntelu, käyrätorven soitto ja jalkapallo.

Lisa Schubel on kotoisin Schleswig-Holstein osavaltiossa olevassa kaupungista Quickborn. Se on n. 20 000 asukkaaan kaupunki. Harrastuksina hänellä on uinti (ollen myös hengenpelastaja ) tanssi, käsipallo ja partio.

Molemmat vaihto-oppilaat pitivät esitelmänsä suomeksi vain muutaman kuukauden Suomessa oleskelun jälkeen. Osaltaan suomenkielen oppimista on auttanut viikottainen suomenkielen alkeiskurssi Turussa.

Kuvassa vasemmalta Lisa Schubel, klubin presidentti Kari Virtanen ja  Masamichi Hirasawa.