Nousiaisten Rotaryklubi on rakentanut paikallisprojektina Lemun päiväkodin käyttöön kodan. Työn tilaajana on Maskun kunta. Klubin presidentti Hannu Mattila luovutti kodan Maskun kunnalle 23. kesäkuuta. Sen otti vastaan Maskun kiinteistöpäällikkö Mika Furuholm. Kota on lämpöeristetty ja sen peruslämpö ylläpidetään sähköpatterreila  ja sen lisäksi kodassa on suuri puulämmitteinen kamiina.. Kota tulee luontopäiväkotiryhmän ympärivuotiseen käytöön.

Kodan pystyksessä oli mukana 6 – 8 aktiivista klubilaista.

Hannu mattila kertoi että ajatus kodan lahjoittamiseen syntyi, kun näitä alkaa olla vähän joka kunnassa. Ajattelimme kysyä olisiko Maskulla tarvetta tällaiselle ja paikka sille löytyi Lemusta.

Rakentaminen aloitettiin marraskuussa pohjatöillä ja kodan pystytys tapahtui kevään aikana.

Kuvassa vasemmalta Hannu Mattila ja Mika Furuholm