Olimme Piikkiön Rotaryklubin vieraina heidän presidenttinsä Esko Väisäsen kutsusta.

Presidentti Esko toivotti klubimme jäsenet tervetulleeksi osallistumaan kokoukseen.
Aluksi söimme maittavan ruuan, sen jälkeen vaihdoimme viirit puolin ja toisin. Joimme myös hyvää paikallista olutta.
Samalla esitimme Piikkiön klubille kutsun keväällä saapua meille vierailulle ja kutsu otettiin iloisena vastaan ja näin tehdään.

Esitelmän pitäjänä oli lobbari Jari Nykänen Paikallisvoima Oy:stä

Esitelmä oli monipolvinen ja käsitteli EU:n ilmasto ja energiapolitiikkaa sähköyhtiöiden kannalta ja nimenomaan ns.piensähköyhtiöt, joiden niidenkin yhteenlaskettu liikevaihto on miljardi.

Saimme käsityksen miten monipolvista on EU :n lainsäädäntötyö ennen kuin laki julkaistaan EU:n virallisessa lehdessä, vasta sitten laki on voimassa.