Yhteiset projektit

Rotaryvuoden syyskauden suurellekin yleisölle näkyvä tapahtuma on Silakkasoutu Helsingin silakkamarkkinoiden yhteydessä lokakuun ensimmäisenä sunnuntaina. Tähän tapahtumaan klubilaiset voivat osallistua joko yksin tai kerätä kokonaisen kirkkoveneellisen soutajia kaikkiaan 14 soutajaa ja perämies. Silakkasoutu liittyy kiinteästi piirimme Save the Baltic Sea -hankkeeseen. Kokemisen arvoinen tapahtuma!

Osallistumme piirimme yhteiseen END POLIO NOW  (EPN) -päivään, josta on tulossa jokavuotinen tapahtuma. Tapahtuma sijoittuu YK:n päivään 24.10. tai lähimpään viikonloppuun. Tavoitteena on kertoa piirin EPN-kampanjasta ja rotarystä, jalkautumalla kentälle keräyslippaiden kera ja keräämällä rahaa EPN-gaalaillallisella.

Seuraa toimintaamme! Tiedotamme tulevan vuoden tapahtumista ja osallistumisestamme näihin yhteisiin tapahtumiin näillä sivuilla.

Lue lisää tapahtumista myös Piirimme  sivuilta.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Hilton Kalastajatorppa tai erikseen ilmoitettu kokoontumispaikka
Kalastajatorpantie 1,

Aika: