”Meri-Espoon rotaryklubin ensimmäinen vuosi on päättymässä ja toiminta on saavuttanut vaikiintuneet ja toimivat muodot”, totesi klubin presidentti Pekka Saukkonen kuluvan rotaryvuoden viimeisessä tapaamisessa tiistaina 18. kesäkuuta Bodomin kartanossa.

Pekka kertoi päätyvän vuoden tapahtumista ja kiitti klubin jäseniä ja hallitusta aktiivisesta toiminnasta. Pekka luovutti presidentin käädyt ja pinssin tulevan kauden presidentille Maria Sipilälle

Heinäkuun alussa presidenttikauden aloittava Maria Sipilä kiitti Pekkaa päätyvän vuoden toiminnasta ja kertoi suunnitelmista seuraavalle rotaryvuodelle. Maria esitteli myös klubin uuden viirin, joka kuvaa Kanta-Espoon ja Espoo-Meri klubien perintöä sekä uuden klubimme toiminnan painotusta ympäristöasioihin ja Itämeren suojeluun.

Lopuksi Maria kertoi myös uudesta jäsenhankintakeinosta. Hänen Mauri-koirastaan tuli Suomen ensimmäinen Rotary Kennel Klub jäsen. Koirat voivat käyttää tunnuksena kuvassa nähtävää punaista rotaryhuivia.