Yhteiset projektit

Vanhalinnan ja Liedon klubien yhteinen projekti

Toimintakautena 2017 – 2018 Liedon ja Vanhalinnan klubien yhteinen projekti  sai piirin 500 € stipendin. Projektilla autettiin nuoria, jotta he eivät syrjäytyisi.

Projektisuunnitelma toteutettiin yhdessä Lieto Vanhalinnan klubin kanssa. Hannele Lehtonen ja Liedon klubin silloinen presidentti Liisa Peltola kävivät tapaamassa Liedon kunnan erityisnuorisotyöntekijää Riikka Heleniusta, joka ehdotti kohteeksi kunnan nuorten mielenterveys- ja päihdetyön kuntoutusryhmää. Ryhmäläiset tarvitsisivat mielekästä toimintaa ja tietoa oman tulevaisuuden suunnitteluun esim. työurakertomuksia. Toimintana voisi olla esim. vierailu personaltrainerin tms. kanssa kuntosalille, kokkikurssia ja carting- ajoa. Nämä esimerkit olivat nuorten itsensä ehdottamia.

Hanke käynnistyi 2.10.2017, kun  nuorten mielenterveys- ja päihdetyön kuntoutusryhmä Tarja Ketolan ja Liisa Peltolan opastuksella valmistivat ruokaa.

Ryhmä oli valinnut ateriakseen

värikkään juureskeiton,

intialaisen tulisen broilerpadan riisin ja salaatin kera sekä jälkiruuaksi pannacotan.

Kokoontumistiedot

Paikka: