Ensimmäinen toimintavuosi – Satelliittirotaryklubi Tampere-Lielahti Health and Environment

Satelliittirotaryklubimme perustettiin 22.6.2020 ja näin takana on ensimmäinen aktiivinen toimintavuosi. Koronavuoden haasteista huolimatta satelliitissa on menestyksellisesti rakennettu yhteistä toiminnan ja tekemisen mallia – klubin identiteettiä, visiota ja missiota sekä yhteistyötä niin mentoriklubin kuin muiden alueellisten rotaryklubien kanssa.

Lue uutinen satelliittirotayklubin perustamisesta: https://rotary.fi/lielahdenrotaryklubi/presidentin_uutiset/satelliittiklubi-health-and-environment/

Ensimmäisenä toimintavuotena klubin puheenjohtajana on toiminut perustajajäsenistä Sivert Westergård ja sihteerinä Arja Ranta-aho. Klubissa on ollut useampia palveluprojektiaihioita ja niistä toistaiseksi pisimmälle on edistynyt ns. Tulevaisuuden kuva projektiehdotus. Samaan aikaan klubi on ollut hyvin aloitteellinen rotarytoiminnan ja klubin laajentamisessa. Piirineuvosto huomio aktiivisuuden myöntämällä Arja Ranta-aholle PHF-tunnustuksen satelliittiklubi Health and Environmentin jäsenhankinnasta.

Piirineuvoston huomionosoituksia: Arja Ranta-Aholle myönnettiin PHF-tunnustus satelliittiklubi Health and Environment jäsenhankinnasta.

Lielahden Rotaryklubi onnittelee Arjaa ja samalla satelliittiklubia ensimmäisestä toimintavuodestaan!

Palveluprojektiaihio “Tulevaisuuuden kuvan luominen” – keskittyy tulevaisuuden työtehtäviin, erityisesti hyvinvointialoihin sekä teknologiseen murrokseen ja digitaliseen vuorovaikutukseen.