Keitä olemme

Tampere-Lielahden Rotaryklubi on perustettu vuonna 1979. Me toteutamme paikallisia projekteja ja osallistumme myös kansainvälisiin palveluprojekteihin. Edistämme verkostumista ja yhteisöllisyyttä, joka palvelee yhteistä hyvää. Olemme toteuttaneet merkittäviä projekteja mm. 2018-2019 toteutimme Aistihuoneprojektin yhteistyössä kahdeksan muun alueellisen klubin toimesta.

Olemme tukenee kansainvälistä nuorisovaihtoa lähettämällä vuosittain vaihto-oppilaan maailmalle. Ja sijoittamalla vastaavasti vuosittain vaihto-oppilaan Tampereelle. Tapahtumakakenterit ja viikkokokousohjelmamme löydät osiosta ’Ajankohtaista’ (LINKKI).

Klubimme on perustettu 29.1.1979. Kummiklubimme on Tampere-Kissanmaa Rotaryklubi (Tampere). Klubissamme on noin 50 jäsentä. Olemme osa piiriä 1390.

Vaikuttava kansainvälinen verkosto

Rotary on Chicagossa 23.2.1905 perustettu kansainvälinen palvelu- ja hyväntekeväisyysorganisaatio. Rotary Internationalin kotipaikka on Evanston, USA:n osavaltiossa Illinoisissa. Tunnuslauseemme on Palvelu itsekkyyden edelle (Service Above Self).

Rotaryyn kuuluu 1,2 miljoona jäsentä 35 000 klubissa yli 200 maassa. Rotary on merkittävä kansainvälinen palvelu- ja hyväntekeväisyysjärjestö. Suomi on jaettu kuuteen rotarypiiriin, joista yhteen kuuluvat myös Viron klubit. Suomessa ja Virossa on yhteensä 300 klubia, joissa runsaat 10 000 rotaria.

Kokoontumistiedot

Paikka: