Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
22.02.2020

Bo Lahti

Rotaryn vuosipäivää (115 vuotta) vietetään Lahdessa IC-kokouksen merkeissä lauantaina 22.2.2020 klo 15:00 alkaen, BO LKV, Rautatienkatu 20.

Lahti-Wesijärvi rotaryklubi järjestää leikkimielisen kakkukisan, jossa parhaat palkitaan arvostetun raadin toimesta. Kaikki klubit ovat tervetulleita osallistumaan ja klubeista voi osallistua useampi kuin yksi kakku, esim. vaihtareiden kakku. Kakkukisassa vain mielikuvitus on rajana. Kuvernöörin järjestämästä kisasta poiketen, tällä kertaa myös maku ratkaisee. Tilaisuudessa nostetaan malja, palkitaan rotarilaisia ja pidetään varmasti muutama puhekin. Saanemme myös rotaryvieraita Tampereelta asti. IC-kokouksen paikkana toimii Bo LKV:n toimisto osoitteessa Rautatienkatu 20.

Lahti-Wesijärvi rotaryklubi viettää 15-vuotis juhliaan samassa yhteydessä, joten kakkukisan jälkeen, klo 18:00 alkaen, on illallinen ravintola Rouxissa, josta käyttöömme on varattu viinihuone. Päivän ohjelma on tietysti avec.