Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
30.09.2022

Kahvila KARIRANTA

Eila Parviainen kertoo meidän klubimme saavutuksista, rotarysäätiöstä yleensä ja ennen kaikkea End Polio Now -projektista.

Eilan alustus aiheeseen ”Koska olen kuluvalla kaudella monen muun roolin lisäksi piirimme poliokomitean puheenjohtaja, kuuluu tämä tietenkin velvollisuuksiini, mutta uskokaa pois: asia on minulle henkilökohtaisestikin merkityksellinen ja puhun siitä mielelläni.

Osoituksena omasta sitotuneisuudestani olen päättänyt tälläkin kaudella jatkaa sytykeruusuprojektiani. Teen siis munakennoista ja kynttilänjämistä sytykeruusuja, joilla tulen saa iloisesti syttymään takkaan, saunan uuniin tai vaikka eränuotiolle. 10 ruusun paketin myyn 10 eurolla. Koko summa menee Rotarysäätiön poliorahastoon ja näin yhdellä ruusupaketilla 20 lasta saa täyden rokotesuojan poliota vastaan. Perjantaina tuon ruusuja mukanani. Saat ostaa niitä, jos siltä tuntuu. Tai voit tehdä tilauksen ja toimitan niitä sinulle erikseen sovitusti. Maksu onnistuu MobilePaylla, käteisellä tai suoraan pankkitililleni (annan tilinumeron, jos pyydät). Ruusupaketissa on lyhyt kuvaus rotareiden roolista polion hävittämisessä, joten jos paketti päätyy vaikkapa tuliaisena ei-vielä-rotarille, saamme siinäkin välitettyä pienen palan meidän tarinaamme.

Edelleen: jos sinulla on tyhjiä munakennoja tai kynttilänjämiä joutilaana, tuo ne minulle. Ruusupajalla raaka-aineita kyllä kuluu…”

Tapaamisiin siis Kahvila Karirannassa klo 7