Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
11.03.2023
Koko päivä

Koska kuukausikirjeeni helmikuulle 2023 on vielä työn alla ja piirikonferenssin järjestelyt on nyt saatu riittävän pitkälle ilmoittautumisen avaamiseksi, lähetän tämän tiedotteen, joka löytyy myös piirin verkkosivulta: https://rotary.fi/d1390/events/piirikonferenssi-2023/ Vähäiset muutokset ovat vielä mahdollisia. Pyydän teitä ystävällisesti jakamaan tiedon osallistumissuositusten kera kaikille klubinne rotareille.

D1390 Piirikonferenssi 2023
Rotarypiiri 1390 järjestää Rotaryvuoden perinteisen kohokohdan Piirikonferenssin huhtikuussa 2023; järjestelyistä ja aikataulusta tarkemmin jäljempänä. Piirikonferenssi on tarkoitettu piirin kaikille rotareille puolisoineen. Toivottavasti mahdollisimman moni rotari ja vähintään jokainen piirin Rotaryklubi tarttuu tähän tilaisuuteen.

Tällä kerralla meillä on konferenssin alussa Rotarynäyttelyn myötä erinomainen mahdollisuus näyttää suurelle yleisölle, sekä tietenkin toisillemme, mikä Rotary on vuonna 2023, mitä Rotaryssä tehdään ja mitä on saatu aikaan. Toivon mahdollisimman monen rotarin ja vähintään jokaisen piirin Rotaryklubin ottavan kiinni tästä mahdollisuudesta.

Piirikonferenssimme 2023 teema on Rotaryvuoden teeman hengessä: Imagine – Tulevaisuus on nyt!

D1390 Piirikonferenssin ohjelman aikataulu pääkohdittain:

•  Rotarynäyttely (-messut) la 15.4.2023 klo 10.00-15.00; Ideapark, Keskusaukio Lempäälä
  • Governors Ball (Juhlaillallinen) la 15.4.2023 klo 19.00-23.30, Scandic Eden, La Luna, Nokia
  • Konferenssin seminaari, su 16.4.2023 klo 09.30 – 13.30 Scandic Eden, Pyhäjärvisali, Nokia

Osallistumisen hinnoittelu:

Samat hinnat rotareille ja seuralaisille
Osallistuminen vieraana RotarynäyttelyynIlmainen
Osallistuminen näytteilleasettajana RotarynäyttelyynIlmainen
Governors Ball ja seminaari (la-su)150 €
Governors Ball (la)120 €
Seminaari (su, sis lounaan ja kahvit)40 €
Nuoriso  (la, tuettu)80 €

Ilmoittautuminen D1390 Piirikonferenssiin 2023

Näyttelyyn (Ideapark) ja muuhun konferenssiin (Scandic Hotel Eden) ilmoittaudutaan erikseen. Pelkästään näyttelyyn yleisöksi tulevien ei tarvitse ilmoittautua. Näyttelyyn esittelijöiksi ja konferenssin osallistujat ilmoittautuvat molemmilla tavoilla, koska pyydettävät tiedot poikkeavat toisistaan.

Ilmoittautumismenettely osallistujaryhmittäin:

• Henkilökohtaisen kutsun saaneet kutsuvieraat ja konferenssin järjestelyistä vastaavat ilmoittautuvat erillisten ohjeiden mukaan
  • (EXHIBITOR) Näyttelyn osalta ilmoittautuminen tehdään Google Forms -lomakkeella. Mikäli osallistut myös juhlaillalliselle ja/tai seminaariosuuteen, ilmoittaudu myös Eventiolla
  • (GUEST)  Juhlaillalliselle ja seminaariosuuteen ilmoittaudutaan Eventiolla
  • YOUTH) Vaihto-oppilaat, rotexit ja rotaractorit ilmoittautuvat Eventiolla itse tai klubi ilmoittaa. Nuorisolle on tarjolla tuettu hinta.

Piirikonferenssin yksityiskohtainen ohjelma ja lisätietoa julkaistaan piirin verkkosivuilla.

Näyttely

Rotarynäyttelyssä meille on varattu koko Ideaparkin Keskusaukio (n 500 m2) sekä siihen liittyvä esiintymislava ja AV-laitteisto. Tuoleja, pöytiä ja sähkönsyöttöä on myös saatavilla. Tilaa ja välineitä riittää!

Ideaparkin näyttelyyn esittelijöiksi tulevat, klubit ja rotarit, ilmoittautuvat Google Forms -lomakkeella, jossa ilmoitetaan kaikki esittelijät, tarvittava tila ja varustus sekä tiedot esiteltävästä projektista tai muusta toiminnasta. Sopikaa klubin sisäisesti kuka ilmoittautumisen hoitaa. Tarkempia ohjeita saapumisesta ja toiminnasta on tulossa. Vaikka piirikuverööri saattaakin kutsua erikseen joitakin mukaan, ei kannata odottaa vaan paikan varmistamiseksi kannattaa ilmoittautua viipymättä.

Näyttelyyn ilmoittautuminen alkaa 6.2.2023 ja päättyy 20.3.2023.

Esittelijöiksi tuleville varataan (rajoitetusti) mahdollisuus lounasruokailuun.

Ilmoittautumislinkki: https://forms.gle/63whWwvsotpLPnzi8

Lisätietoa näyttelystä saa sähköpostilla PP Jarkko Mäkiseltä, ispa_hp@hotmail.com tai muulta järjestelytoimijoilta dconf23.rid1390@gmail.com

Juhlaillallinen ja seminaari

Lauantaina 15.4.2023 juhlaillalliselle ja seminaariosuuteen sunnuntaina 16.4.2023, ilmoittaudutaan Eventio-lomakkeella. Samassa yhteydessä maksetaan osallistumismaksu, lomakkeelle liitetyn maksupalvelun kautta. Maksun voi suorittaa joko verkkopankin kautta tai luottokortilla.Varsinaiseen konferenssiosuuteen ilmoittautuminen alkaa 6.2.2023 ja päättyy 24.3.2023. Kannattaa toimia nopeasti, tuoleja ja lautasia on kuitenkin rajoitetusti!

Ilmoittautumislinkki: ; https://rotary1390.tapahtumiin.fi/fi/

Lisätietoa konferenssista saa P Jani Hinkalta, jani.hinkka@tammer-isannointi.fi tai DG Esa Mäkiseltä.

Majoituksen voit varata piirikonferenssin Scandic Hotel Edenin majoituskiintiöstä omatoimisesti, kiintiötunnuksella BROT140423, osoitteesta: http://www.scandichotels.fi/?bookingcode=BROT140423 tai puhelimitse numerosta +358 3 4108 1627 tai sähköpostitse eden@scandichotels.com