Kartta latautuu...

21.10.2023 - 22.10.2023
Koko päivä

Sokos Hotel Vaakuna

Piirikonferenssi ja piirikokous Hämeenlinnassa – tulossa la-su 21-22.10.2023 Piirimme D1390 kauden 2023-2024 piirikonferenssi pidetään aiempien vuosien kellosta poiketen jo tulevana syksynä. Paikkana on Hämeenlinnan rautatieaseman läheisyydessä sijaitseva Sokos Hotel Vaakuna. Konferenssi on seminaarityyppinen, jossa on esityksiä teemalla Rauhantyö. Podiumilla muun muassa ulko- ja puolustusministeriöiden korkeaa virkamiesjohtoa sekä vieraita Islannista! Samassa yhteydessä pidetään sääntömääräinen piirimme tilinpäätöskokous.

Lauantain ohjelman aloittaa Turvallisuusseminaari, jossa korkeatasoiset esitelmöitsijät alustavat em. aihekokonaisuudesta. Keynote Speaker on Vanajaveden Rotaryklubin pitkäaikainen jäsen, liikenne- ja viestintäministeri Lulu Ranne. Esitelmöitsijöinä ovat puolustusministeriön kansliapäällikkö Esa Pulkkinen ja sovittelija Piritta Virtanen. Päivän kruunaa juhlaillallinen.