Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
12.02.2020

NiemiCampus

DuuniExpo X Bisnespäivä 2020. Messujen teema on verkostoituminen.
Tule mukaan tekemään unohtumaton rotarytapaaminen. Avustetaan omalta osaltamme ShelterBoxin Tuki ry:n työtä. Tutustutaan eri klubien nuorisovaihto-oppilaisiin ja nautitaan monipuolisesta ohjelmasta. Voimme löytää uusia rotaryjäseniä messuilta, tehdään tätäkin työtä kattavasti yhdessä!

Keskiviikkona 12. helmikuuta klo 10 avautuu uudistunut DuuniExpo x Bisnespäivä 2020! Mittava messutapahtuma, joka tarjoaa alueen yrityksille ja muille toimijoille väylää ja verkostoitumiskanavaa kouluttautuviin tai opiskelujen loppuvaiheesssa oleviin osaajiin.
Opiskelijat löytävät DuuniExposta kesätyö- ja harjoittelupaikkoja ja todennäköisesti myös vakioduunipaikkoja!

Lahden alueen Rotaryklubien jäsenet yhteistyössä ShelterBox Tuki ry:n kanssa esittelevät toimintaansa. Osastoksi pystytämme teltan (auditorion sisäänkäynnin viereen), jollaisia varusteineen järjestö toimittaa perheiden hätämajoitteiksi katastrofialueilla.Tähän mennessä mukaan ja
ovat sitoutuneet mm. Tapio ja Leila Vihersaari, Jukka Kalliokoski ja joukko Wellamon jäseniä pystyttämään ShelterBox-teltta jo edellisiltana n. klo 18 alkaen, sekä Niko Niemi, J-P Keränen, NVA-koordinaattori Riku Suokas luotsailee vaihtareita osastolle.
TULE SINÄKIN!

AIKA: ke 12.2.2020 klo 10.00-16.00
LOUNASAIKA: Nautitaan omakustanteinen Rotarylounas oppilasravintolassa. Kokoonnutaan klo 12 auditorion sisäänkäynnin viereen Rotaryosastolle/Shelterbox-teltalle ja jatketaan siitä  Ravintolamaailmaan.
ISS Ravintolamaailmassa on opiskelijalinjasto, josta lounas maksaa 6,80€  ja business -linjasto, josta lounas maksaa 10,40€. Linjastot ovat auki  10.30-14.00. Lisäksi Ravintolamaailmassa on grilli ja kahvila. Grillissä on messupäivänä kaksi eri ateriavaihtoehtoa, joiden hinta on noin 10€.  Grilli palvelee 10.30-15.30. Kahvila on avoinna 7.45-15.30.
PAIKKA: NiemiCampus, Mukkulankatu 19
OSASTO: Rotaryn ja ShelterBoxin osaston löydät auditorion sisäänkäynnin vierestä

Auditoriossa on ohjelmaa on koko päivälle, pääpuhujana valmentaja JUKKA JALONEN. http://www.duuniexpo.eu/fi/ohjelma/

Vapaa pääsy. Avoimet olet. Kampus-kierroksia ryhmille.

Lisätiedot ja kyselyt:
DuuniExpo 2020 Rotary-koordinaattori Pirjo Virolainen, 0445543490,