Hyvät rotariystävät,
tämän vuoden kalenteriprojekti alkaa olla lähellä päätöstään. Tämä tarkoittaa sitä, että Luikun Mikko odottaa tilauksia itselleen viimeistään 15.11. kuluessa. Sen jälkeen Mikko tekee yhteenvedon ja laittaa hommat luistamaan kirjapainon kanssa.

Muistattehan myös, että perinnettä noudattaen toivotaan jäseniltä apua tämän projektin toteuttamisessa. Vielä on mahdollisuus keskustella tilauksista tuttavien, ystävien ym. kanssa. Mikäli saatte / olette saaneet heidän kauttaan tilauksia, olemme kaikki erittäin iloisia ja tyytyväisiä. Tällaisessa tapauksessa ei ao:lla ole seuraavan lauseen mainitsemaan lunastusvelvollisuutta. Jos ei, niin ei se mitään, mutta siinä tapauksessa toivon vanhaan totuttuun tapaan omakohtaista 5 kappaleen lunastusta yhteishintaan 35 euroa. Tätä ei tarvitse erikseen Mikolle ilmoittaa, vaan lasku tulee sitten aikanaan ja samoin nuo 5 kalenteria. Toimituksesta ilmoitetaan erikseen.

Vielä yksinkertaistettuna edelliseen kappaleen sisältö: Hanki ulkopuolisen henkilön tilaus tai lunasta itse vähintään 5 vuosikalenteria yhteishintaan 35 euroa. Tämä summa laskutetaan erikseen ja toimituksesta ilmoitetaan ajallaan.

Ja vielä kalenteriasiaa: Joulunavauksessa / Jääveistospuiston avajaistapahtumassa  27.11. alkaen klo 18:00 vanhan valintatalon tontilla on mahdollista myydä kalentereita. Tämä olisi myös mahdollinen tempaus meille rotareille! Mikko on siellä paikalla ja voi mainostaa. Paikalle pitäisi saada pikku porukka myymään. Pistäkää mietintämyssyyn, palataan asiaan! Katsokaapa tapahtumasta tästä osoitteesta http://www.kuusamo.fi/tapahtumat/joulunavaus-jaaveistospuiston-avajais-tapahtuma. Ja tietenkin paikkauksia satelee myyntiin osallistuville.

Ja sitten kokousasiaa: Tämän viikon perjantaina on klubimme syyskokous, ei siis tavallista viikkokokousta esitelmineen. Jotta meillä olisi kunnolla aikaa, aloitamme kokouksen kello 12.00. Lounas tietenkin normaalista sitä ennen

Kokouksen esityslista on tässä alla
1. Kokouksen avaus
2. Kokouksen järjestäytyminen (puheenjohtaja, sihteeri, pöytäkirjantarkastajat)
3. Kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
4. Esityslistan hyväksyminen kokouksen työjärjestykseksi
5. Ilmoitusasiat
6. Vuosikertomus  sekä tilinpäätös ja toiminnantarkastajien antama lausunto toimintavuodelta 2018-2019
7. Tilinpäätöksen vahvistamien ja vastuuvapauden myöntäminen toimintavuodelta 2018-2019
8. Päätetään hallituksen jäsenten lukumäärästä toimintavuodelle 2020-2021
9. Valitaan hallituksen puheenjohtaja ja muut jäsenet toimintavuodelle 2020-2021
10. Päätetään toimintavuoden 2020-2021 säännöllisen väliajoin pidettävien klubikokousten paikka, kokouspäivä ja aika
11. Päätetään klubin liittymisestä perustettavaan rotarypiiriin 1385
12. Muut mahdolliset asiat
13. Kokouksen päättäminen

Ensi viikolla 22.11. kuulemme veli Timo Ronkaisen kertovan ratamestarin toiminnasta suunnistuskilpailuihin liittyen. Olemme todennäköisesti muualla kuin normaalissa Riutta-kabinetissa, mutta siitä tarkemmin ensi viikolla.

Perjantaina 29.11. vierailemme perinteisesti Ruka Nordicissa veli Tuomon vieraana. Tästäkin asiasta tarkemmin ensi viikolla.

Ja vielä: Muistakaapa käydä aina välillä katsomassa kotisivujemme. Pyrin päivittämään Ajankohtaista -osiota tilanteen mukaan. Myös kehitysvinkkejä otan mielelläni vastaan.

Toiminnallisin tervetulo- ja rotaryterveisin

Jukka