Presidentin palsta otetaan nyt pienoisen odotuksen jälkeen käyttöön. Tarkoitus on, että tuon esille ajankohtaisia ja vähän muitakin asioita. Aika näyttää miten tässä edetään.

Tähän asti on klubin tiedottamisessa ja yhteydenpidossa käytetty tekstiviestejä, sähköpostia sekä sosiaalisen median eri sovelluksia (facebook, linkedin, whatsapp ym ym). Näiden eri mahdollisuuksien käytöstä on syytä tehdä selvä ”työnjako” sekä päivittäjien että asiasisällön kannalta.

Rotary-vuoden 2019-2020 matrikkelit ovat saapuneet ja ovat jaossa viikkokokouksissa. Haku on mahdollista myös muina päivinä ottamalla yhteyttä minuun. Tänä vuonna matrikkelit oli tilattu kaikille jäsenille paperiversioina. Ensi vuoden osalta asia tulee käsittelyyn keväällä.

Tietosuoja-asetuksen henki edellyttää, että vanhat matrikkelit tuhotaan eikä niitä jätetä esimerkiksi roskalaatikkoihin vast. Tästähän oli puhetta jo EU-asetuksen astuessa voimaan pari vuotta sitten. Asian helpottamiseksi voitte tuoda vanhat matrikkelinne viikkokokoukseen yhteisesti hävitettäviksi.

Vähitellen on tarkoitus saada myös uusien kotisivujen tapahtumakalenteri toimintaan, mutta eipä hoppuilla: Hiljaa hyvä tulee. Sama koskee muitakin uusien kotisivujen sisältöjä.

Vanhoilla kotisivuilla olevat Jäsensivut on nyt linkitetty uusille, joten sinnekin pääsee nyt uusilta antamalla edelleen voimassa olevan tunnuksen ja salasanan. Sieltä löytyvät mm. klubimme jäsenten henkilö- ja yhteystiedot. Tarkoitus on, että vanhat kotisivut jäävät kokonaisuudessaan historiaan aivan lähiaikoina samalla kun kaikki siellä oleva tarpeellinen materiaali siirtyy luettavaksi suoraan uusilta kotisivuilta.

Kunhan kokonaisuus saadaan ajan tasalle ja toimiviksi, jaetaan kaikille tarvittavat tunnukset ja salasanat, joita jäsensivuille kirjauduttaessa tarvitaan.