Hyvä rotary-ystävä,

kolmen päivän supertripla alkoi onnistuneesti: Poliokeräys tuotti runsaat 170 euroa kahden tunnin ja viiden kerääjän ponnistuksin. Hienoa, kiitos kerääjät ja kiitos kaikki lahjoittajat. Valitettavasti nimiä ei ole julkaistavaksi, mutta monta koskettavaa tarinaa kerääjät kertoivat. Katso KoillisSanomien juttu klikkaamalla tästä. Takkailta veli Kalevi L:n luona oli myös onnistunut tilaisuus, vaikka uusia jäsenehdokkaita ei ollutkaan paikalla. Asiallista jutustelua ja toiminnan suunnittelua eri vaihtoehtoja pohtien. Jatketaan sitten muutaman viikon kuluttua klubineuvottelussa 8.11. Aiheita näyttää tulevan päivittäin lisää, mutta kyllä lisääkin vielä mahtuu.

Perjantaina 25.10. kokoonnumme siis Keskuskirjaston aulaan kello 12.00. Ohjelmassa on henkistä tarjoilua eli tietoa tietoa tietoa, mutta ei fyysistä ravintoa eli ruokaa. Huomaattehan tämän, kiitos. Osoite on Keskuskuja 4.

Lauantaina on piirin 14300 vuosikokous alla olevin yhteystiedoin. Vielä mahtuu mukaan ja kuljetuskin varmasti järjestyy. Yhteys presidenttiin ja kaikki järjestyy!!!

Rotaryterveisin
Jukka

ROTARY INTERNATIONALIN ROTARYPIIRI 1400 RY:N VUOSIKOKOUS / PIIRIKOKOUS
Aika: Lauantai 26.10.2019, klo 10.00-11.30
Paikka: Park Hotelli Itäranta 4, 95400 Tornio

Ilmoittautuminen alkaa klo 9.00, kahvit, lounas 11.30.