Kuukausi on vierähtänyt edellisestä kynäilystä, vaikka tarkoitus oli hieman tiheämpään infoiluun. Toimikauden ensimmäinen neljännes on vierähtänyt nopeasti, ehkäpä siitäkin johtuen, että siihen sisältyi heti alkuun kuukauden mittainen kesäloma. Hieman rutiiniakin on jo tullut hankittua.

Toinen kolmannes onkin sitten sitäkin tiiviimpää toimintaa. Ensin tulee DG tarkistamaan klubin tilanteen jo viikon kuluttua 18.10. ja sitten viikkoa myöhemmin on muutaman päivän tiivis Rotary-vaihe:
– Torstaina 24.10. Polio-keräys ja syyskauden Takkailta, johon jäsenten toivotaan tuomaan jäsenehdokkaita kuuntelemaan ja keskustelemaan
– Perjantaina 25.10 viikkokokous
– Lauantaina 26.10. piirikokous Torniossa. Mukaan on tämän hetken tietojen mukaan tulossa ainakin 6 klubin jäsentä. Enemmänkin mukaan mahtuu, joten toivossa on hyvä elää.
– Klubin syyskokous pidetään 15.11. ja kokousasioiden valmistelut ovat jo pitkällä. Nykyinen past presidentti on saanut valmiiksi oman kautensa tiliasiat ja toimintakertomuksen. Tuleva presidentti on puolestaan hyvissä ajoin koonnut oman hallituksensa. Kokoushan asiat sitten ratkaisee, mutta kaikki on valmiina. Hieno juttu ja hyvää toimintaa.