Suomi täytti 102 vuotta perjantaina 6.12. Kuusamon juhliessa sitä hieman uudistuneella tavalla. Meille kaikille kuusamolaisille rotareille tarjoutui monta mahdollisuutta saada paikkausmerkintä, koska tällä kertaa perinteinen kokouspäivämme perjantai sattui kansalliseksi vapaapäiväksi. Koska en varmaankaan nähnyt kaikkia eri tilaisuuksiin (kirkko, sankarimuistomerkki, kahvitilaisuus, Kelan rannan iltatilaisuus), pyydän mukana olleita ilmoittautumaan, jotta saada aktiivisuustilasto ajan tasalle.

Alkavalla viikolla on kaksi huomionarvoista päivää:
Tiistai 11.12., jolloin on viimeinen päivä ilmoittautua Jouluaterialle Pohjolan Pirtissä. Tilaisuus alkaa keskiviikkona 18.12. klo 18.00. Yhteiskuljetus järjestetään, jos ilmoittautumisia tulee tarpeeksi. Ilmoittautumisia ei toistaiseksi juurikaan ole tullut, joten vielä mahtuu mukaan. Muista ilmoittautua, jotta tilaisuutta ei tarvitse peruuttaa!
Perjantai 13.12., jolloin tutustumme Kuusamon pelastusasemaan alkaen klo 12.30. Katso tarkemmat tiedot kotisivuiltamme, kiitos.

Ennen joulua on sitten vielä
keskiviikkona 18.12. Jouluateria Pohjolan Pirtillä alkaen klo 18.00. Muista ilmoittautua! (kts. edellä)
perjantaina 20.12. Konsertti-ilta alkaen klo 18.30 (kts. kotisivut ja aiemmat kirjeet)

Merkkipäiväonnittelut menevät seuraavasti:
– Tänään sunnuntaina 8.12. onnitellaan Loistorotari ja past president sisko Riittaa syntymäpäivän johdosta.
Maanantaina 9.12. onnitellaan sisko Annea nimipäivän johdosta.
Perjantaina 13.12. onnitellaan sisko Seijaa nimipäivän johdosta.
Lauantaina 14.12. viettää syntymäpäiväänsä sisko Leena.

Kotisivujamme on jälleen hieman kehitetty. Sieltä pääsee nyt helposti eteenpäin esimerkiksi piirin D1400 kotisivuille (jotka on myös päivitetty) ja tapahtumakalenteriin samoin kuin muiden lähellämme toimivien rotaryklubien kotisivuille.

Kuten jo aiemmin kirjoitin, on kalenterien jäsenjakelu suoritettu. Lisää saa allekirjoittaneelta, joka myös ottaa vastaan kommentteja ja lisätilauksia.

Tällaista tällä kertaa. Tapaamiseen pelastuslaitoksella tulevana perjantaina.
Rotaryterveisin
Jukka

”Kuusamon rotarit hyvän asian puolesta”