Esitelmävuorossa oli veli Arto Hannula, joka kertoi energiatalouden monimutkaisista kiemuroista ja sähkön hinnan ennakoinnin vaikeuksista ja yllättävistä seurauksista. Mitä vaikuttaa runsaslumisuus ja toisaalta lumettomuus?

Ennen esitelmää onnittelimme veli Eero V:ta 80-vuotispäivän ja veli Juhani 75-vuotispäivän johdosta.

Lounaan yhteydessä saimme nauttia veli Eero V:n tarjoamasta maukkaasta täytekakusta. Kiitos tässä koko klubin puolesta.

Lisätty hallitus piti ennen lounasta kokouksen pohtien kauden 2020-2021 toimihenkilökysymyksiä, joista myös informoin jäsenistöä ennen veli Arton esitystä. Syyskokouksen jälkeen on tapahtunut paljon sellaista, mikä vaikuttaa tulevan kauden henkilövalintoihin. Niinpä hallitus päätti kutsua koolle ylimääräisen yhdistyskokouksen  20.3.2020. Tällöin vahvistetaan eräät jo käytännössä sovitut muutetut valinnat, jotta oikeat henkilöt voivat osallistua PETS-koulutukseen maaliskuun lopulla.

Mahdollisesti esille tulevat eräät sääntömuutokset, joiden tarkoituksena on mahdollistaa mm. yhteisöjäsenyyden käyttöönotto.

Tarkemmin kerron näistä asioista jäsenkirjeellä alkavan viikonvaihteen aikana.

Pari ohjelmamuutostakin tehtiin. Ne ovat jo luettavissa näiden kotisivujemme tapahtumakalenterissa:
– 13.3. osallistumme Talvisodan päättymisen 80-vuotistapahtumiin. Veli Ilkka Mäkiniemen vuoro siirtyy myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan.
– 20.3. kokoonnumme ylimääräiseen yhdistyskokoukseen. Veli Jesse Immonen pääsee ääneen myöhemmin.

Ja juuri nyt kuului television alueuutisista se pelätty ja odotettavissa ollut uutinen: Koronavirus on iskenyt Pohjois-Pohjanmaalla eli OYS:ssa.