Hyvät rotary-ystävät,
Rotary-ratas on jälleen pyörähtänyt täyden kierroksen. Luovutin eilen 26.6.2020 Ravintola Talonpöydässä järjestetyssä perinteisessä tilaisuudessa Kuusamon Rotaryklubin ohjausvastuun ja presidentin käädyt seuraajalleni Eero Nevalalle.

Puheenvuorossani kiitin ja kiitän uudestaan näin sähköisesti hallituskumppaneitani ja kaikkia Kuusamon Rotaryklubin jäseniä erittäin aktiivisesta toiminnasta rotaryvuoden 2019-2020 aikana. Erityiskiitokset menevät veli Pentti Raiviolle, joka nyt luopui kymmenen vuoden rupeaman jälkeen nuorisovaihtoasiamiehen tehtävästä, jota hän hoiti tehokkaaseen ja aikaansaavaan tapansa.

Paljon saatiin aikaan, mutta paljon jäi myös tekemättä. Matka jatkuu rotaryn periaatteiden mukaisesti osittain vanhoin ja osittain uusin voimin. Yhteistä on työ yhteisvoimin ja yhteisen rotaryaatteen voimalla.

Rotaryterveisin
past president Jukka