Onpahan päässyt kulumaan aikaa viimeisistä uutisista, mutta kyllähän tapahtumia on riittänyt. Vuosi 2020 alkoi perinteisesti 9.1. seurakuntavierailulla, jonka yhteydessä kerätty kolehti luovutettiin seurakunnan lähetystyölle.

Seuraavalla viikolla kuulimme 17.1. Marja Irjalan ja kahden kuusamolaisnuoren kertovan Vammaisten ja osatyökykyisten työllistämismahdollisuuksista. Tässä saattaa olla eräs tulevaisuuden paikallisprojekti?

Perjantaina 24.1. oli vuorossa sisko Tuula Kotila, joka kertoi harrastuksestaan eli miniatyyreistä ja nukketalojen rakentamisesta. Oli todella mieliinpainuva esitys aikaa vievästä, mielikuvitusta ja käden monipuolisia taitoja vaativasta harrastuksesta. Aiheeseen voi tutustua netissä vaikkapa aloittaen hakusanalla peikkotalo tai sitten ifolor. Kannattaa todella!

Alkavan viikon perjantaina meillä on Rotary-päivä: Klubineuvottelu ja veli Ahtin  tietoisku rotary-asioista.