Hyvät kuusamolaiset rotarit,
yhä varmemmalta näyttää nyt, että perinteiset viikkokokouksemme ovat tauolla useamman viikon ajan, ellei sitten useamman kuukauden. Jotta yhteytemme eivät kuitenkaan katkeaisi, on ryhdytty toimenpiteisiin sähköisten ”kokousten” järjestämiseksi. Meille kaikille on tärkeätä pitää yhteyksiä ulkomaailmaan kaikilla mahdollsilla tavoilla, kun fyysiset kontaktit eivät ole mahdollisia.

Klubimme iskuryhmä osallistui tänään illansuussa nettikokouksen esittelyyn ja opetukseen veli Timo Törmäsen Jaakko-pojan johdolla. Tarkoitus on toteuttaa ensi perjantaina kello 12.00 alkaen KLUBIMME ensimmäinen pioneeriluonteinen nettikokous.

Olen pyytänyt veli Timoa organisoimaan tämän historiallisen tapahtuman.

Kunkin jäsenen kannattaa varata
– puolisen tuntia aikaa alkaen klo 12
– tietokone jossa kamera ja mikrofoni (pelkällä puhelimellakin voi osallistua!)

Tarkemmat ohjeet ym tulevat hyvissä ajoin. Tärkeintä on tässä vaiheessa varata aika.