Kokous alkoi juhlallisesti, kun luovutin veli Kalevi Siikaluomalle klubin hallituksen hänelle myöntämän PHF-tunnustuksen. Veli Kalevi on henkilö, joka on nykyjäsenistä ensimmäisenä PHF-tunnustuksen saanut. Nyt tuli sitten toinen kiitokseksi siitä, että hän on edelleen aktiivisesti mukana lähes jokaisessa kokouksessa ja tapahtumassa.

Esitelmöitsijänä oli Sydänliiton ylilääkäri Annamari Hekkala, joka kertoi erittäin mielenkiintoisella tavalla sydäntautien hoidon nykytuulista ja tehokkuudesta. Avoleikkaukset vähenevät kun samaan aikaan erilaiset pistos- ja katetrioperaatiot lisääntyvät. Samalla hoitotulokset paranevat ja sairauslomat lyhenevät.

Vanha ohje ”Ylös, ulos ja lenkille” on edelleen sitä parasta ennalta ehkäisevää toimintaa, jota me kaikki voimme harjoittaa oman terveytemme parantamiseksi.