Presidenttipari Tarjanne toivotti ennätysjoukon kuusamolaisia rotareita puolisoineen tervetulleiksi Nettivapputilaisuuteen kohottamalla kotonaan alkumaljan kaikkien terveydeksi. Mukana oli 21 klubin jäsentä ja lisäksi ainakin 5 seuralaista. Oli hienoa nähdä mukana myös avecit.
Aluksi oli ohjelmaa:
1. Veli Timon kuvakavalkadi piisamin ja variksen taistelusta rannan herruudesta aloitti ohjelman. Kuvien välillä Timo esitti kysymyksiä siitä, mitä seuraavaksi tuleekaan tapahtumaan. Kymmenestä kysymyksestä selvisi parhaiten veli Olli, joka sai 8 oikeata arvausta.
2. Toisena oli vuorossa Vappu-aiheinen tietokilpailu sisko Tuulan modifioimana muutaman vuoden takaisesta Iltasanomien kisasta. Tässä paikoin vaikeankin tietovisan voitti veli Ari tuloksella 17/25.

Tämän jälkeen kuultiin osallistujien muistikuvia menneistä vapuista ja vapunviettotavoista.

Lopuksi julistettiin vielä kilpailu koskien Kirkkolahden jäidenlähdön ajankohtaa eli päivää ja kelloaikaa. Arvaukset tulee toimittaa presidentille ennen seuraavan nettiviikkokokouksen alkamista torstaina 7.5.2020 klo 17.00.