Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
06.12.2019
14:00

Juhlimme Suomen 102-vuotista itsenäisyyttä monin eri tavoin. Ei viikkokokousta. Paikkausmerkintöjä saa kuitenkin kaikista alla olevan Kuusamon kaupungin kotisivujen mukaisista tilaisuuksista. Se edellyttää kuitenkin jälkikäteistä ilmoitusta Jukalle.

Tervetuloa viettämään yhdessä itsenäisyyspäivää kirkkoon, seurakuntatalolle ja Kirkkosaaren ympäristöön!
Ohjelma

Klo 14 Perinteinen jumalanpalvelus kirkossa. Saarnan pitää sotilaspastori Heikki Korva Kajaanista. Seppeleenlasku jumalanpalveluksen jälkeen.
Klo 15 Kirkkokahvit seurakuntatalolla. Ohjelmassa musiikkiesityksiä, juhlapuheita sekä Kuusamo-mitalin luovutus.
Klo 16-17 Itsenäisyyspäivän kansalaisjuhlaa vietetään Kelan rannassa. Kuoron ja yhteislaulun lisäksi nähdään mm. partiolaisten lippumuodostelma. Tarjolla lämmintä keittoa niin kauan kuin sitä riittää.

Lahentauksen asukasyhdistys toivottaa kansalaisjuhlan jälkeen kaikki tervetulleeksi Vanhalle myllylle mehulle ja keksille.