Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
26.06.2020
00:00

Rotaryvuosi vaihtuu ja kokoonnumme avec perjantaina 26.6. klo 18 Ravintola Talonpöytään perinteiseen käätyjenvaihtojuhlaan.
Ohjelmassa on ruokailu ja menneen rotaryvuoden muistelua. Ja tietenkin presidentin käädyt saavat uuden kantajan, kun veli Eero ottaa vetovastuun harteilleen.
Perinteisesti pukeutuminen noudattaa juhlallista linjaa. Rotaryn ansio- ja kunniamerkit kuuluvat tietenkin asiaan niistä olevien ohjeiden mukaisesti kannettuina.
Tilaisuudessa vaihtavat omistajaa myös sisko past president Riitan aikanaan kiertoon laittamat eri virkailijoiden ”tunnuspalkinnot”.
Tilaisuus noudattaa tällaista aikataulua ja ohjelmaa:
1. Tervetuliaismalja tarjoillaan ja nostetaan kaikkien ollessa paikoillaan pöydissä.
2. Tämän jälkeen nautitaan alkupalat noutopöydästä, kun se nyt on vihdoin sallittua ja mahdollista.
3. Tämän jälkeen presidentti muistelee lyhyesti loppumaisillaan olevaa rotaryvuotta, sen tapahtumia ja tapahtumatta jättämisiä.
4. Pääruoan jälkeen seuraa illan kohokohta eli presidentin käätyjen vaihto ja sen jälkeen eräät muut seremonialliset tapahtumat.
5. Illan tarjoilut päättyvät kahviin ja lisukkeisiin.

Rotaryterveisin ja tapaamisiin ”nokakkain” pitkästä aikaa!
Jukka